Stop met pesten het verziekt de sfeer...

Wij kennen genoeg mensen die gepest zijn en hoe die zich daar vandaag de dag nog over voelen en dan praat je over tientallen jaren geleden..

Maar pesten bestaat nog steeds, en dat moet stoppen.

Pesten is niet leuk, pesten doet iets met je.

Het veranderd je  en het veranderd de pesters.

Er is een programma gewijd aan pesten die gepaard gingen met   commoties op vele scholen in Nederland., Project P.

Heel heftig want je wordt nu stiekum gefilmd tijdens je pestgedrag.

Je wordt geconfronteerd met je pestgedrag, het hoe, het waarom is zo belangrijk om begrip te krijgen erkenning.

Project P. Is dan ook de perfecte manier om pesters te laten zien waar hun gedrag toe leidt.

Pesten is een vorm van oordelen over mensen die dan door anderen behandeld worden om dit oordeel omdat zij denken dat het de waarheid is.

Puistjes zijn zichtbaar, maar er zijn ook pest mogelijkheden om je afkomst die niet zo zichtbaar zijn, je gedrag, je uitkering, je relatie zelfs je religie of de muziek waar je van houdt of een hobby.

Stop met het veroordeel gedrag en laat mensen zelf ontdekken of ze iemand mogen, stop niemand ongewild in een hokje om hem of haar vervolgens in de sociale media af te breken, een beeld van hun te schetsen d.m.v .kopiëren, plakken en ze zo onterecht af te schilderen en worden ze weggepest uit hun omgeving, school of club.

Vraag op school naar het door hun gehanteerde pest protocol of surf even naar pestweb voor meer informatie.

Pesters zijn zelf vaak zwakker dan degene die ze pesten.....

Pesters zijn mensen die zowel jong als oud kunnen zijn, en zij veroordelen jouw persoon en pesten je.

Iedereen heeft er in zijn leven mee te maken, het is aan ons allen om het te stoppen.

Samen sta je sterk, samen kun je alles aan, samen maken we de sfeer gezond...