Onze activiteiten:

Onze activiteiten bestaan uit online-activiteiten, outdoors-activiteiten,projecten en diverse evenementen.

RDS-members krijgen toegang tot de web sites van de groepen, clans, guilds, forums en chat-channels met het benodigde pass woord.

Wil je ook RDS member worden, mail ons dan en je krijgt een activatie mail  en wordt je gecheckt en toegelaten na verificatie.

Alleen members hebben toegang tot onze forums, sites en chatprogramma's !!!!!

(Een member gaat akkoord met de regels ( via mailform) en laat alleen aan ons persoonlijk weten in het mailform wie hij is en van waaruit hij

inlogd op onze eigen servers).

Jouw membership informatie wordt nooit aan derden doorgespeeld, of voor reclame doeleinden of onderzoeken misbruikt.

Als member laten we je d.m.v. email weten wanneer er activiteiten zijn, hoeveel deze kosten en waar ze plaatsvinden, zodat je je plaats kan reserveren via email.

Het voordeel van onze  internetactiviteiten is dat je kind dit vanuit thuis kan beleven en dus niet de straat op hoeft en zo toch contact heeft met zijn vriendjes of vriendinnetjes online d.m.v. teamspeak.

Via onze forums  kun je veilig deelnemen aan onze eigen sociale media, die we voortdurend monitoren op veiligheid, taalgebruik en loop je veel minder risico’s.

Online praten we dan met elkaar over huiswerk, maatschappelijke items, fun, maar ook intieme problemen kun je veilig met ons bespreken in het stafkanaal zonder dat iemand ons stoort  of afluistert.

Over de volgende outdoor-activiteiten ontvang je info via mail als je je aanmeldt: boswandelingen, paintballen, zes kamp, strand wandelingen, vliegveld bezoeken, museum bezoeken, snuffelstages, highland games, darten, speelavonden, technische en elektronische werkstukken, geschiedenis plekken bezoeken, film avonden, debatavonden, zwemmen en nog veel meer seizoen's-gebonden activiteiten.

Wij heten je hierbij alvast van harte welkom bij de RDS…

Wij vragen niet veel, we vragen alleen  eerlijkheid en respect.

We groeien samen op in een gezellig team, waarin we respect, daadkracht  en samenwerking, heel belangrijk vinden.

Respect

Daadkracht